Specjalne

Wykonam zlecenia remontowe szpachlowanie malowanie tradycyjne sufity...

Cena: do negocjacji

Sprzedam piękny dom do zamieszkania na Widnej Górze.

Cena: 540 000 zł do negocjacji

Praca dla Magazyniera/kierowcę wózka / Logistyka. Branża - materiały budowlane. Jarosław.

Newsletter

Najnowsze ogłoszenia i firmy - za darmo wprost na Twojego maila

 »  »  » 

Asystent/asystentka prezesa zarządu

Firmowe
Firmy:
Dodano: 28.06.2021 o 10:40
  |  numer: 106387
Rafał

Przeworsk

60x xxx xxx pokaż
  Napisz wiadomość

Opis

Firma Grupa OD Sp. z o.o. w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko asystentki/a Prezesa zarządu

Miejsce pracy Przeworsk.

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie raportów, zestawień i analiz
  • koordynacja obiegu dokumentów, przepływu informacji
  • przygotowywanie dokumentów i danych na potrzeby urzędów i audytorów
  • reprezentowanie Zarządu w kontaktach z bankami, wywiadowniami gospodarczymi, firmami ubezpieczeniowymi, urzędami i instytucjami zewnętrznymi.
  • współpraca z instytucjami finansowymi w zakresie lokowania środków pieniężnych, pozyskiwania i obsługi finansowania oraz wykorzystywania instrumentów zabezpieczających rozliczanie transakcji handlowych.
  • operacyjne zarządzanie obszarem finansowym Spółki w zakresie monitorowania wyniku finansowego, płynności Spółki, poziomu należności i zobowiązań, realizacji płatności, zabezpieczania i windykacji należności.
  • przygotowanie okresowych i ad hoc raportów i sprawozdań z działalności Spółki.
  • organizacja i prowadzenie kalendarzy
  • koordynacja spotkań, statusów oraz podróży służbowych
  • wsparcie w bieżących zadaniach (organizacja, administracja) i pozostałych projektach firmowych
  • współpraca z bankami, urzędami i firmami ubezpieczeniowymi
  • przygotowywanie oraz archiwizacja uchwał zarządu

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub student/ka ostatnich lat (preferowane kierunki ekonomiczne, związane z zarządzaniem)
  • mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu analiz, raportów, prezentacji
  • płynna komunikacja w języku angielskim (min. B2) w mowie i piśmie (codzienna praca w języku polskim)
  • znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
  • skuteczność, wytrwałość i inicjatywa w działaniu
  • przyjmowanie na siebie odpowiedzialności za powierzone zadania, samodzielność i szukanie rozwiązań
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania, ustalania priorytetów
  • szybkie tempo pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
  • dokładność i skrupulatność, dbałość o detale
  • komunikatywność i umiejętność budowania relacji
UWAGA - Zachowaj ostrożność!

PAMIĘTAJ 
odpowiadając na ofertę pracy zachowaj szczególną ostrożność gdy potencjalny pracodawca żąda:

  • wpłaty zaliczki na poczet procesu rekrutacyjnego;
  • przesłania skanu / kopii dowodu osobistego lub jakiegokolwiek innego dokumentu tożsamości.

Tego typu praktyki są bezprawne i mogą wskazywać na chęć oszustwa.

W każdej tego typu sytuacji prosimy o niezwłoczny kontakt z nami.

Zwróć szczególną uwagę czy oferta pracy zawiera niezbędne dane kontaktowe pozwalające jednoznacznie zidentyfikować pracodawcę;

  • numer telefonu,
  • adres e-mail (najlepiej w domenie firmowej, a nie darmowy - typu: @gmail.com, @wp.pl, @o2.pl, itp.),
  • adres siedziby.
Podobne ogłoszenia
  • Nasz nowy Klient to Europejska sieć sklepów wielobranżowych. Od dwudziestu lat firma rozwija się na rynku polskim i staje się jednym z najpopularniejszych sprzedawców odzieży oraz wiodącym dostawcą artykułów dekoracyjnych. Swój sukces w dużej mierze...

    Dodano: 15.07.2021 o 09:29
  • Firma Agrimpex z siedzibą w Jarosławiu poszukuje osoby na stanowisko: Asystent/ka w dziale import-export Miejsce pracy: Jarosław

    Dodano: 06.07.2021 o 15:06
Napisz wiadomość
Partnerzy
© 2009- Jaroslawiak.pl
realizacja i CMS: omnia.pl