Asystent w biurze ubezpieczeniowym / doradca ubezpieczeniowy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe / ewentualnie osoba studiująca zaocznie
- Znajomość i biegła obsługa aplikacji biurowych
- Komunikatywność i miła aparycja
- Doświadczenie w dziale obsługi klienta lub dziale handlowym
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Prawo jazdy kat.B aktywne
- Niekaraność
Odpowiedzialność:
- Kontrola przepływu dokumentów
- Wykonywanie i odbieranie telefonów od kontrahentów
- Umawianie spotkań
- Przygotowywanie ofert i polis ubezpieczeniowych
- Obsługa roszczeń ubezpieczeniowych
- Bieżące zarządzanie kalendarzem spotkań i koordynacja spraw związanych z obsługą klientów
Oferujemy:
- Przyjazną, niekorporacyjną atmosferę pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie - podstawa 5000zł brutto + prowizja
- Wynagrodzenie dla osób studiujących zaocznie do 25 roku życia - podstawa 5000zł netto + prowizja
- Przejrzysty system wynagrodzeń
- Możliwość sfinansowania kształcenia w formie studiów zaocznych, podyplomowych, kursów
- Możliwość przystąpienia do programu prywatnej opieki medycznej
- Rozwój zawodowy poprzez dostęp do szkoleń cennych na rynku ubezpieczeniowym
- Wyjazdy szkoleniowo-integracyjne
- Grupowe Ubezpieczenie na życie oraz OC agenta ubezpieczeniowego na
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV i list motywacyjny + foto) wraz z zgodą na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych na adres email: ubezpieczenia@post.pl.
Liczba stanowisk pracy - 2.
Rekrutacja będzie trwała do 30.04.2024r.
Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.